Sobota, 6 grudnia 2008 | Rower:

Tętno maksymalne: ud/min
Tętno średnie: ud/min

Elo, elo 1.250

Ustawiliśmy się początkowo o 10:00 na Kaloryferze w składzie Bartek, Muchozili i Raven. Później już na parking na Okólnej dojechałem ja i Pixon. Chłopaki się trochę zdziwili, że wyruszam na swoich zimówkach w teren, Pixon nie był gorszy i miał równie zacną zimówkę z tyłu. Już w pełnym składzie około 11:30 ruszyliśmy w głab lasu łagiewnickiego. Poruszaliśmy się w okolicach wąwozu i zjazdu do jeziorka. Muszę przyznać, że śliskie liście i 1.25 to nie jest dobre połączenie, ale nie będę narzekać bo nie mogę, inni mogą ja muszę pozostać twardy :D. Po objeździe północnej części lasu ruszyliśmy na Smardzew gdzie było równie terenowo jak w Łagiewnikach. Teraz udaliśmy się do lasu szczawińskiego nad rzeczkę nad którą to obowiązkowo trzeba w lato zrobić ognisko, Pixon podobno funduje wódkę, więc nie ma co - trzeba być. Ja mogę zafundować zapałki. Z lasu pojechaliśmy w okolice Białej trzymając się czerwonego szlaku, po drodzę odłączyła się ekipa i już w towarzystwie Pixpna uderzaliśmy czerwonym szlakiem w kierunku Zgierza na "pyszną tortillę" :D Po pośiłku zjedzonym w Firmie asfaltem dojechaliśmy do kwatery głównej na Radogoszczu. Pixon w niej został a ja Włókniarzy popędziłem do domu. Jak na zimę tętno średnie wysokie, wyniosło 137ud/min.

K o m e n t a r z e
Ehh na sponsora trzeba poczekać aż wróci z winnic.
Pixon
- 18:36 sobota, 6 grudnia 2008 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zwina