Sobota, 11 czerwca 2011 | Rower: NOX Eclipse SLT v3 (11.04.2011)

Obwodnica, Dobroń, czerwony szlak i grill

Czas: 04:18 h
Prędkość średnia: 19.81 km/h
Tętno maksymalne: ud/min
Tętno średnie: ud/min

Większość akcji działa się w sobotę, w niedzielę dokręciłem jeszcze 10 km.

W sobotę razem z Silenozem ruszyliśmy zobaczyć jak się ma budowa obwodnicy Pabianic, przejechaliśmy ją prawie w całości począwszy od Szynkielewa a skończywszy w Chechle II.

Następnie posililiśmy się w Dobroniu i pojechaliśmy czerwonym szlakiem do Pabianic kupić grill. Udało się dostać takowy za 14PLN. Potem na Stwy Stefańskiego. Na miejscu wszysło, że ani grill ani węgiel nam nie potrzebny bo ludzie tam grilujący zgodzili się odstąpić nam zarówno grilla jak i węgiel :)
Po jakimś czasnie dojechała Triss ze Stopą. Posiedzieliśmy, pojedliśmy i już po zmroku rozjechaliśmy się do domów.

K o m e n t a r z e
Oj tam, oj tam. Kiedy my rozpalaliśmy grilla Ty siedziałeś już na domówce ;) Anonimowy tchórz - 06:04 poniedziałek, 13 czerwca 2011 | linkuj
Miałeś dzwonić!
Pixon
- 19:04 niedziela, 12 czerwca 2011 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa pangi