Niedziela, 7 września 2008 | Rower:

Nice, great success, I like :)

Czas: 09:38 h
Prędkość średnia: 21.64 km/h
Tętno maksymalne: ud/min
Tętno średnie: ud/min

Nice, great success, I like :)

Pobudka o 6:30, śniadanko w postaci 200g makaronu i banana (co okazało się o wiele za małym posiłkiem), szklanka magnezu i gotowy. Na rogu Wycieczkowej i Warszawskiej kilku już czekało (pewnie na mnie :] ). Plan był prosty - zrobić trasę zanim się zrobi ciemno i przeżyć (z tym drugim było trudniej). Na początku lajtowo, wszyszcy się rozgrzewają i prędkość oscyluje w granicach 20-25km/h. W Nowosolnej już wyraźne przyspieszenie, aby przed Tuszynem czy gdzieś tam w jakimś zadupiu zacząc zapierdalać! Ja tutaj już puls przedzawałowy, a na moje pytanie postawione Pixonowi jaki ma puls odpowiedź 136 :) Pomyślałem - nice. Koleś jedzie w tlenie elegancko jak na spacerze a ja zdycham, no może bez przesady ale nie było łatwo dotrzymać kroku kolegom, w końcu powiedziałem sobie, że już nie dam rady jechać tempem około 32km/h (i przyspieszyłem :D) albo szybszym i odłączyłem się przed Tuszynem. Po drodze spotkałem Pawła (w Pabianicach, które to są bardzo dobrze oznaczone, trzeba chyba mieć ciemne okulary, aby nie widzieć tych znaków, nie Mister P.? ;) ), który miał problemy z sakwą, razem właściwie później jechaliśmy całą drogę, po drodze spotykając peleton (w Kolumnie). Tutaj miałem pierwszy kryzys, Pixon nazwał mnie alfonsem co mnie bardzo uraziło, zanim byłem gotowy do jazdy mineło z jakieś pół sekundy :D. Oni pojechali przed nami i tyle ich widzieliśmy. Potem piaski stały się dość częstym widokiem a za sprawą nich tańczące rowery (Mroczek i Herbuś wymiękają). W lasku rąbieńskim (chyba) zatrzymała nas babka, której rozładował się telefon i użyczyłem jej swojego (telefonu). Później podróż przebiegała bez problemów, ale piasków już miałem dość, podjazdów również, więc narzuciliśmy sobie dość lekkie tempo (38km/h - wiadomka, nie :D )W Rosanowie zgubiliśmy szlak na dobre, były próby jego odszukania i w końcu się to udało w Podolu. Muszę przyznać, że w nieznacznym stopniu przyczynił się do tego Mister P. Pytam ludzi gdzie jest to Podole a oni, jakie Podole? W końcu zapytałem się gdzie jest przejazd pod autostradą to wreszcie ich olśniło (OMG) Zaraz po przejeździe nad autostradą (miało być pod ale było nad) złapał mnie ciężki kryzys - paliwo się skończyło. Sklepy pozamykane bo wszyscy na ślubie, to ja na to, że już po mnie. Na szczęście Paweł poratował mnie batonem a to starszyło, aby znaleźć otwarty sklep i poratować siebie 3x Snickers, było lepiej ale nie wystarczająco dobrze, aby szukać szlaku dalej więc udaliśmy się drogą wprost do Łagiewnik. W najbliższej przyszłości nadrobię te zaległości szlakowe i będę mógł powiedzieć, że TdŁ pokonałem (a nie na odwrót). Niestety pulsometr coś się zepsuł i pulsu nie mam, chociaż prawdopodobnie było tlenowo bo dystans nie był taki duży a średnia to śmiech na sali, co na to poradzić, nie chciało mi się :D

Rano, jeszcze wszyscy żyją

Kot też wymiękł, hehe :)

Postuj w Kolumnie

Łódz - (MPK-51,-56, tramwaj-8) ul. Wycieczkowa - ul. Kryształowa - ul. Łupkowa - ul. Moskuliki - ul. Zjazdowa - ul. Opolska-Nowosolna (PKS) - ul. Wiączyńska - Las Wiączyński - Eufeminów - Eufeminówek - Bedoń Wieś (PKP) - Hilanka - Bukowiec - Wiśniowa Góra - Huta Szklana - Wiskitno (MPK) - Bronisin - Grodzisko - Kalinko - Morgi - Kalinko - Modinica - Kępica - Młynek - Tuszyn (PKS) - droga do wsi Górki Małe - cmentarz z I wojny światowej - Sanatorium Przeciwgruźlicze w Tuszyn - Lesie - Poddębina - rcz. "Molenda" - Rydzynki - Prawda Czyżeminck III - Sereczyn - Las Komunalny m. Pabianic - Ośrodek "Businka"- ul.Bugaj - ul. Ks. Skargi - Stary Rynek - ul. Warszawska - ul. Zamkowa - Pabianice (bardzo dobrze oznaczonw)(PKP) - ul. Wiejska - Róża - Karolew - Hermanów - Terenin (gajówka) - Mogilno Małe - Mogilno Duże - rzeka Pauśnica - rzeka Grabia- Kolumna (PKP) - ul. Sportowa - Poleszyn - Janowice - Włodzimierz - Mikołajewice Lutomiersk (tramwaj - 43) - ul. Klasztorna - ul. Kopernika - rzeka Ner - Kazimierz - Babice Duże - Las Rszew - Krzywice - Rąbinek - Rąbień - Aleksandrów Łódzki - ul. 1 Maja - Ruda Dolna - Ruda - Bugaj - las Chrośno - Kobiatka - leśn. Chrośno - las Grotniki - Grotniki (PKP) - las Lućmierz - Lućmierz (tramwaj 46) - Psanów - Ciosny - Sady - Dzierżązna - Biała - Cyprianów - las Szczawin Swędów (PKP) - Marcjanka - Glinnik (PKP) - Glinnik - Smardzew (PKP) - Łagiewniki Nowe - Łagiewniki (klasztor) - ul. Okólna - Modrzew - Las Łagiewnicki - ul. Bomty - ul. Rogowska - ul. Wycieczkowa (MPK -51,-56, tramwaj - 8)

K o m e n t a r z e
Miałeś cięższy rower, grubsze opony i miałeś prawo złapać trochę zadyszki. Najważniejsze, że nie odpuściłeś podczas kryzysu.
mavic
- 20:05 poniedziałek, 8 września 2008 | linkuj
Całkiem przyjemna relacja z tego "harpaganu" ;)
Tylko coś już nas nie doszliście za tą Kolumną :P
Pixon
- 07:21 poniedziałek, 8 września 2008 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa emwog