Piątek, 5 września 2008 | Rower:

Prędkość średnia: 22.00 km/h
Tętno maksymalne: ud/min
Tętno średnie: ud/min

To dziś kolejny odcinek czerwonego szlaku, który po drodze kilka razy udało się zgubić. Po 25 minutach z domu byłem już na rogu Wycieczkowej i Kryształowej. Potem uderzyłem w stronę Nowosolnej gdzie pierwszy raz zgubiłem szlak, aby później go odnaleźć. Za Nowosolną wspaniały prosty odcinek asfaltu doprowadził mnie do lasu wiączyńskiego (miałem zamiar tam jechać wcześniej ale za pierwszym razem deszcz przeszkodził a za drugim ledwo trzymający się łańcuch) a z lasu dojechałem do Eufeminowa, aby ponownie zgubić szlak i odszukać go dopiero w Wiśniowej Górze. Następnie udałem się do Wiskitna i teraz zgubiłem szlak po raz ostatni, nie chciało mi się już nim jechać więc uderzyłem na Chojny i do domu. Było tlenowo - 128ud/min.

Łódź - Nowosolna - Las Wiączyński - Eufeminów - Bedoń - Bukowiec - Wiśniowa Góra - Wiskitno - Łódź

K o m e n t a r z e
Dziś dotarła do mnie manetka, jak dobrze pójdzie będę miał na sprzedaż SL-M770 9tkę :)
- 14:03 sobota, 6 września 2008 | linkuj
Ten cały wrześniem mam zamiar tak robić :)
- 10:31 sobota, 6 września 2008 | linkuj
Wreszcie dajesz znać o sobie na BS :)
Gucio112
- 08:05 sobota, 6 września 2008 | linkuj
Ten szlak to trzeba w kilku miejscach doznaczyć bo czasami trzeba się domyślać gdzie on może prowadzić.
- 01:12 sobota, 6 września 2008 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa tojeg