Czwartek, 4 września 2008 | Rower:

Prędkość średnia: 22.71 km/h
Tętno maksymalne: ud/min
Tętno średnie: ud/min

Początkowo założenie było, aby zrobić kawałek czerwonego szlaku począwszy od pabianickiego dworca skończywszy na Aleksandrowie Łodzkim. Wszyło tak, że pojechałem sobie na retkinie gdzie natknąłem się na rowerowy szlak czerwony który wyprowadził mnie dość daleko do właściwego czerwonego szlaku (odcinek Poleszyn - Janowice). W tym miejscu zdecydowałem, że udam się w stronę Kolumny i będę jechał szlakiem w ruchu przeciwnym do wskazówek zegara. Począwszy od tego odcinka aż do Kolumny jedzie się lasem w którym natykam się na piaski, właściwie w okolicznych lasach nie można narzekać na ich niedobór. Jechałem sobie szlakiem dość długo aż do Róży gdzie szlak zgubiłem, potem na chwile znalazłem go za Pabianicami a później zgubiłem go nie wiem gdzie ;) Trochę braki w oznaczeniach są, szczególnie w lesie niedaleko Tuszyn Las. Potem jechałem trochę lasem wzdłuż E75 aż do Rzgowa, później wjazd na E75 i do domu. W sumie dziś nie chciało mi się jeździć i dlatego taki słaby dystans :D Tlenowo - 128ud/min.

Kilka kilometrów za Kolumną w stronę Róży, nie ma to jak SE K750i :) Tylko obiektyw plamką pokryty

Łódź - Górka Pabianicka - Wola Żytowska - Żytowice - Wysieradz - Poleszyn - Kolumna - Mogilno Duże - Róża - Pawłówek - Rydzyny - Prawda - jakoś przez las dojazd do Rzgowa - Łódź

K o m e n t a r z e
Dupa , prawie nic nie ma oznaczeń , PTTK powinno się porządnie wziąść za oznakowanie
skibabike
- 09:25 poniedziałek, 8 września 2008 | linkuj
Staram się jak mogę ale coś nie wychodzi :D Nie chce mi się coś :]
- 00:44 sobota, 6 września 2008 | linkuj
Nono brawo ;]
Pixon
- 21:26 piątek, 5 września 2008 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa bylub